Czystość, dużo miejsc siedzących w hali odlotów, wiele tanich połączeń, taras widokowy na płytę lotniska. Tanie prywatne parkingi w pobliżu.
Tłok przy bramkach wyjściowych, brak bezpośrednich przejść do samolotów (rękawów) z hali odlotów, opłaty już za sam wjazd samochodem do portu lotniczego.
Czyste, nowoczesne, dobrze zorganizowane i oznakowane - szybka obsługa, brak kolejek. Bardzo dobre, szybkie i niedrogie połączenie kolejką z centrum miasta. Ciekawa architektura budynku, nawiązująca stylem do tajskiej.
Gdy opuści się poziom przylotów, nie jest łatwo wrócić tam z powrotem - winda nie zatrzymuje się na tym piętrze, schody ruchome nie jadą w tym kierunku, ale jest jedna możliwa opcja powrotu.
Dużo połączeń, niskie ceny, punktualność. Miła obsługa, przyzwoity samolot, bardzo czysto na pokładzie. Smaczne jedzenie (odpłatne). Nie sprawdzają wielkości ani wagi bagażu podręcznego jak to się zdarza u tanich przewoźników w Europie.
Napoje i jedzenie dodatkowo płatne - co jest jednak normalne w LCC. W cenie biletu tylko bagaż podręczny, ale za to normalnych wymiarów, a nie mini jak w WizzAir.
Praktycznie jedyna możliwość dostania się do ośrodków wypoczynkowych położonych na wyspie Phuket (Patong/ Karon/ Kata Beach itd.).
Zatłoczone i głośne, brak publicznej komunikacji łaczącej lotnisko z miastem Phuket i ośrodkami wypoczynkowymi na wyspie - turyści skazani są na drogie taksówki lub tańszy przejazd wspólnym minivanem (od 200 BHT/ os., opcja dostępna przy przylocie). Przy odlocie pozostaje tylko wybór prywatnej limuzyny/ taxi (1.000 BHT/ kurs).
Pachnący nowością terminal KLIA2, kilka możliwości dojazdu do/ z KL Sentral (autobusy, kolejka), tanie połączenie autobusowe z centrum KL (Skybus ok. 16 PLN roud trip). Bardzo tanie i smaczne jedzenie na lotnisku.
Trochę prowizorki zaraz po otwarciu terminala. Dość duża odległość od KL - ok. 1h jazdy autobusem, co też może być pewną atrakcją turystyczną.
Praktycznie jedyna możliwość dostania się do ośrodków wypoczynkowych położonych na wyspie Phuket (Patong/ Karon/ Kata Beach itd.).
Zatłoczone i głośne, brak publicznej komunikacji łaczącej lotnisko z miastem Phuket i ośrodkami wypoczynkowymi na wyspie - turyści skazani są na drogie taksówki lub tańszy przejazd wspólnym minivanem (od 200 BHT/ os., opcja dostępna przy przylocie). Przy odlocie pozostaje tylko wybór prywatnej limuzyny/ taxi (1.000 BHT/ kurs).
Nowoczesne, czyste i przyjazne turystom: świetnie oznakowane, dużo zieleni wewnątrz (ogrody, woda), wydzielone miejsca zabaw dla dzieci oraz rozrywki dla dorosłych, mnóstwo sklepów, barów i restauracji oraz sporo bankomatów i punktów informacji dla pasażerów. Darmowe Wi-Fi, bezpłatne fotele do masażu stóp rozlokowane w wielu miejscach lotniska. Tanie i szybkie połączenie z miastem kolejką SMRT.
Pachnący nowością terminal KLIA2, kilka możliwości dojazdu do/ z KL Sentral (autobusy, kolejka), tanie połączenie autobusowe z centrum KL (Skybus 16 PLN roud trip). Bardzo tanie i smaczne jedzenie na lotnisku.
Trochę prowizorki zaraz po otwarciu terminala. Dość duża odległość od KL - ok. 1h jazdy autobusem, co też może być pewną atrakcją turystyczną.
Super nowoczesne, czyste, bardzo dobrze oznakowane, świetnie zorganizowane i skomunikowane zarówno z centrum HK (Airport Express), jak i wewnętrznie (bezobsługowe i ciche pociągi elektryczne - Automated People Mover). Sprawna odprawa check-in. Dużo sklepów oraz restauracji, barów i kawiarni. Darmowe Wi-Fi.
Nowoczesne, czyste i przyjazne turystom: świetnie oznakowane, dużo zieleni wewnątrz (ogrody, woda), wydzielone miejsca zabaw dla dzieci oraz rozrywki dla dorosłych, mnóstwo sklepów, barów i restauracji oraz sporo bankomatów i punktów informacji dla pasażerów. Darmowe Wi-Fi, bezpłatne fotele do masażu stóp rozlokowane w wielu miejscach lotniska. Tanie i szybkie połączenie z miastem kolejką SMRT.
Dużo połączeń, niskie ceny, punktualność. Miła obsługa, przyzwoity samolot, bardzo czysto na pokładzie. Smaczne jedzenie (odpłatne). Nie sprawdzają wielkości ani wagi bagażu podręcznego jak to się zdarza u tanich przewoźników w Europie.
Napoje i jedzenie dodatkowo płatne - co jest jednak normalne w LCC. W cenie biletu tylko bagaż podręczny, ale za to normalnych wymiarów, a nie mini jak w WizzAir.
Czystość i doskonałe oznakowania wewnętrzne - pomimo wielkości lotniska trudno się na nim zgubić. Duża ilość sklepów, barów i restauracji, bezpłatne Wi-Fi.
Długi przejazd busem z samolotu do terminala w przypadku, gdy samolot nie parkuje przy rękawie. Nieciekawa architektura budynku - z zewnątrz przypomina bunkier.
Czyste, nowoczesne, dobrze zorganizowane i oznakowane - szybka obsługa, brak kolejek. Bardzo dobre, szybkie i niedrogie połączenie kolejką z centrum miasta. Ciekawa architektura budynku, nawiązująca stylem do tajskiej.
Czystość, dużo miejsc siedzących w hali odlotów, wiele tanich połączeń, taras widokowy na płytę lotniska. Tanie prywatne parkingi w pobliżu.
Tłok przy bramkach wyjściowych, brak bezpośrednich przejść do samolotów (rękawów) z hali odlotów, opłaty już za sam wjazd samochodem do portu lotniczego.